Radiowe rozgłośnie w Internecie

Coraz więcej osób zakłada swoje kanały radiowe w Internecie. Nadawca nic nie płaci za założenie takiej stacji, a przyszłe zyski z reklam, w przypadku odniesienia sukcesu mogą iść w setki tysięcy złotych. Bo liczba słuchaczy stacji sprofilowanych rośnie z roku na rok. Szacuje się, że liczba takich słuchaczy to około trzech milionów. Liczba robi wrażenie. Ostatecznie trzeba trafić w możliwie najszerszą grupę odbiorców, oraz zadbać o jak najlepszą reklamę stacji, ale koniec końców, spory potencjał za tym biznesem się kryje. Od początku dwudziestego pierwszego wieku radiowe rozgłośnie w sieci internetowej przeżywają okres rozkwitu. Spośród tych trzech milionów słuchaczy, aż jedna trzecia z nich deklaruje, że słucha radia sześć godzin dziennie. Trend cechujący odpływanie słuchaczy z dużych, komercyjnych stacji do małych, sprofilowanych jest faktem od dobrych kilku lat. W sieci możemy z łatwością znaleźć stację grającą rodzaj muzyki, który sprawia nam najwięcej przyjemności. Od muzyki country, przez bluesa po różne odmiany muzyki rockowej.

Komentarze zamkięte

Elegant Themes